Genel Eğitim Projesi Başlıyor-Türk Siber Güvenlik

Değerli takipçilerimiz Türk Siber Güvenlik Istihbarat Timi olarak 2 yıldır planladığımız Genel Eğitim Projesi çok yakında başlayacaktır. Proje içinde bilgili kişilerin videoları, Uzman ekibimizin eğitim yazıları ve yönlendirmeleri vb. Içeriklerin bulunduğu bir projedir.  
Projedeki dersler:
  • Psikoloji
  • İstihbarat 
  • Strateji 
  • Medya ve Habercilik
  • Yazılım 
  • Tasarım
  • Hukuk 
  • Teknolojiyi Doğru Kullanım
  • Siber Saldırı Çeşitleri 
  • İnsan Anatomisi
  • Genel Kültür 
  • Sanal Kültür 
Dersler alanında uzman olan kişilerin videoları ile alanında uzman olan tim personellerimizin yönlendirmesi ile yürütülecek bir projedir . Projemiz hem yer tutucu yani harici eğitim hemde üretici dahili eğitimlerden oluşan kapsamlı ve etkili bir niteliktedir. Projeye katılmak için şartlar;
İnstagram sayfamızı takip etmek
Bu yayını 10 kişiye göndermek 
Mobil Uygulamamızı Indirmek 
Telegram Kanalımıza Katılmak 

Telegram Kanalımız: Türk Siber Güvenlik Eğitim
Mobil Uygulamamız: Türk Siber Güvenlik

Türk Siber Güvenlik


#Eğitim #Google #Facebook #Meta #İnstagram #Proje #TürkSiberGüvenlik 

Yorum Gönder

0 Yorumlar